گروه فرهنگی مهتاب

تحلیل فرهنگی و سیاسی
شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ

تروریست واقعی کیست


⭕️تروریست واقعی کیست‼️

آمریکا در حالی سپاه را تروریست معرفی می کند که ارتش آمریکا یکی از جنایتکار ترین ارتش های دنیا در طول تاریخ بوده است. برخی از مهم‌ترین جنایت‌های آمریکا:

دود 3 میلیون ویتنامی توسط سربازان ارتش آمریکا به قتل رسیدند. اکثر قربانیان غیرنظامیان زن و کودک بودند. قبل از قتل، برخی از قربانیان مورد تجاوز، شکنجه و قطع اعضا نیز قرار گرفته بودند. برخی از اجساد نیز  توسط سربازان قطعه‌قطعه شده بودند.

فاجعه انفجار اتمی در دو شهر هیروشیما و ناکازاکی که به مرگ آنی 220 هزار تن منجر شد وصدها هزار تن نیز طی سال‌های پس از آن بر اثر تاثیرات آن فاجعه دچار بیماری‌های حاد شدند.

جنایات ارتش آمریکا در عراق باعث کشته شدن خشونت بار حدود ۱میلیون و آواره شدن حدود ۴ میلیون عراقی شده است. تجاوز به زنان و کودکان، بهره گیری از سلاح شیمیایی، تخریب نهادهای آموزشی و بهداشتی، غارت اموال مردم، آزار و اذیت کودکان، کشتار دسته جمعی اهالی روستاهای عراق، زنده به گور کردن مخالفان، به آتش کشیدن و... برخی از جنایت‌های آمریکا در کشور عراق است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی